2 dagar kvar!

2 så ynka dagar kvar till det mest efterlängtade lovet på mycket länge!
Jullovet såklart =)

Känner mig tyvärr lite stressad pga olika saker, En stor redovising imon om
Handels prgorammet och APU för en massa nior.
Att alla Julklappar inte är inköpta, får skynda mig nu känner ja!
Att vårt schema har ändrats inför nästa termin som innebär att jag kommer ha sovmorgon fram till 12.35
på Torsdagar, och sluta 15.00 på fredagar.
No fucking way, schemat ska ändras!


Och igår var jag så sjukt trött, efter att ha pratat med mamma och pappa så somnade jag direkt,
men kläderna på!
så när jag vaknade idag på morgonen kände jag mig som ett levaden frågetecken haha.
Och bara för att Jenniis åh ja snackat mycke om kebabtallrikar så drömde jag om de i natt.
Så himla konstigt. haha


Men jag fick vg på mitt religionsprov =) ÖVERLYCKLIG! då blir det nog ett vg i den kursen också!
Och så är de betygssnack på historian idag,
och så har jag nog redan fått veta de feta samhällsarbetet! jag är så nyfiken.



Pusssssssssssssssssssssssss!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är det bara en vecka kvar tills bloggtävlingen avgörs.
Bloggtävla och vinn en iPod Nano 4GB, Mp4 spelare samt bio biljetter.
http://sjukdom.blogg.se/jul_tvling.html

2007-12-18 @ 14:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback