Änglar i himlen

Jag är ledsen gott folk, alla ni som vet om att ett kortlek hetter Änglar i himlen.
Det är bara en bluff av Jenniiiss, bara för att en gång i tiden när vi typ va åtta år lärde hon mig
kortspelet "Änglar i himlen", vilket jag idag fick veta att namnet är påhittat av henne själv för att
hon inte mindes va de hette då, HAHA så otroligt sorgligt.

Spelade en omgång nu ikväll som jag visst vann ;D haha
sen har vi vart ute och gått, och käkat glass!





Betygssnacket på historian gick ja, jag ligger åtminstonde på ett vg och det gör mig supernöjd,
Även så fick jag vg+ på samhällsarbetet :D toppeen!


Tog en runda på stan och var på banken och satte in pengar, gud vad jag kände mig gammal då=/
hittade en julklapp till storasyster med!
Bara några få kvar, det börjar ordna upp sig!


redovisingen imon då!


Kajsiiiss<3Markuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback