Arton, blev fjorton!

Ikväll har jag vart några av de mest betydelsefulla människorna i mitt liv!
Jennii,Carrroll,Mysan<3

Vi satt och försökte klura ut när vi 4 verkligen va med varnadra senast,
slutet på april känns mest troligt?
Ni är och förblir mina bästa vänner, så de borde inte vara på detta sättet!
Mysan och Jennis kom med den briljanta idén att det är dags för tjejmiddagar reunion!
Matlagning,Twister,skräckfilmer,massaa prat prat osv!
Men så handlar de om tid, Jullovet!


De va som mysan sa de, när vi väl ses är det från att gå från åldern 18 år, och slutar som 14 åringar.
men who care? vi har kul! vi har inte bara kul, vi har förbannat jävligt roligt ihop!



Tack för toppen timmar!
Ni är bäst!



Godnatt!

pussiss / kajsis



Kommentarer
Postat av: carrrolll

jag menar det!! reunion 4 life! måste bli av!!!!! asså fatta va mycket vi har gjort tillsammans egentligen:O finns så himla mycket kul:D pussspusss babyyyy(L)

2007-12-05 @ 16:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback