Barndomen

På min älskade ö, är det julskyltning idag!
Som på många andra platser, fast ja tror visingsö är lite mer speciellt och unikt på sitt sätt!
Alla känner alla, alla pratar med alla!
Jag minns när ja själv va typ 7 år?, och man kom in till skogen och fick massa paket av en tomte, sen blev man ledsen för att syster Malin hade fått en roligare grej, och så bytte vi!

Är den tiden förbi?

Jag tror de nästan?, ja hade inte ens någon lust att gå på det idag,
jag vill ha snö, ja vill ha glädje.
jag vill slippa regn, och stressen över att behöva plugga.




Det är så skönt att vara hemma, jag kan knappt beskriva den känslan!
Folk som inte flyttat hemifrån och bara snackar om hur man vill bort från föräldrar, syskon m.m.
hah, de suger. de suger att vara själv.
jag älskar att höra mammas och pappas röster, felix tassar, skrollans mjauande.
jag saknar min syster, <3

Man får ta vara på sånt här!

image8


pussiliipussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback