Dan före dan

Heeej Gullungar!

Julen är äntligen här, det lukar nubakat bröd, det luktar
gran, det luktar mat och det luktar julgodis!
Det är julmusik som spelas i hela huset överallt!

Dock så känner jag ingen julstämmning=(, jag vill ja vill, åhhh ja får snart tvinga fram den!
Beror på det på att de fan aldrig är snö längre?
Eller kanske att julklappar inte har samma dragningskraft som när man va liten längre?
Att detta är första julen utan min lilla katt?
Nej nu får de vara nog!
Jag ska verkligen känna jul, jag ska ta en långpromenad med Felix, jag ska hjälpa syster med granen fast de dock kommer bli som alla andra år (Jag hänger upp, och Malin hänger om) haha så petig.
Jag ska provsmaka på julskinkan och jag ska såklart spela bingolotto!

Jag vet att de ordnar sig till slut :):)




Markus älsk kom i fredags kväll<3 myspys!
Har vart ute och kört bil, (jag som kört);), kollat på film:)
Ätit masssaa mat och spelat alfapet med resten av familjen!
Team Backlund Berg vann såklart <33333




Åh jag lider så mycket med Min älskade Jenniis som åkt på att bli sjuk :(
Tjock hals, och feber:(
Tänker på dig hjärtat!





Jag bloggar nog senare när jag sitter här med miljonen i handen och en ny bil i garaget!
Så här kring julen tror jag på underverk, så snälla bingolottogudtomte, get this!



Pussssssssssssssssssssssssssssssssss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback