Enough

Det räcker så,  visst ibland kan det vara skönt att få vara själv!
Jag har ju vart ensam i lägenheten i för många dagar, så enkelt är de!
Jag avskyr att vara själv hsr ja kommit på, jag klarar inte tystnaden.
Jag klarar inte att släcka alla lampor, gå till sängen och säga "god natt" till sig själv.

Det är underbart att Jennii är hemma i lägenheten igen.
Det är så roligt att vara med dig, det är så kul att prata med dig,
Det är förbannat roligt att få äta massa mat och kolla på idol med dig.
Det var toppen att lägga ut de där 400 spännen för att få vara där ¨tredje och sista gången på dh med dig!
Det bästa av allt, det är skönt att äntligen få säga godnatt till dig!
Jenni är min bästa vän<3



                                                                     


Idol!
Det kunde knappast slutat på ett bättre sätt, 2 tjejer i finalen!
Jo ett sätt är bättre, Daniel skulle vart kvar!
Men Amanda är så sjukt jävla bra, Hallelulija! de va så grymt bra, de bästa framträdandet!
Marie är också så jävla grym, sånn röst, men tjejen kan ju dock inte röra sig.
haha tagga final nästa vecka!


http://www.youtube.com/watch?v=VLXm7Y2PIHM

Kolla kollaa!


Dh
                                              
Japps, Ja&Jenni kanske är lite väl nördiga!
Inte alls taggade för krogen, så vi slutade på dh!
Vi träffade Jennis Markus!
Alla tiders Rasmus Friberg
och Hannes,Matte, och Kim.

Rolig natt, kom hem runt 04.00 eller ngt!
Trött Kajsa kan ja säga,

Dh förra året ;D


image7


Detta blev ett långt inlägg :)
Nu befinner ja mig hemma på världens bästa ö!
Home sweet home.

/ Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback