Gott nytt år:D

Hej hej!

Har tagit en "paus" från bloggen den här veckan, med tanke på att
jag har haft Markus hos mig så har ja inte haft någon större lust att sitta och skriva på en dator!
Men nu står han i duschen så jag får passa på ; )


Veckan-

Julafton var bra, fick massa paket och mamma rimmade som alltid lika bra!
annars har de vart släktträffar hos min kusin och mormor och morfar :D
Markus och jag var och såg Förtrollad som va typ världens mysigaste och sötaste film!
Lirade badminton och jag åkte på storstryk så vill helst inte nämna något mer om de!
Bowlat med Jenniis&hennes Markus, hade ju en fribiljett sen förra gången!
Annars har vi mest tagit de lungt får ja säga,
jäättte skönt att sova länge!
sover typ hela tiden nu!




Och idag nyår som gäller!
De blir middag hos jenniis klasskompis Sara, och förfest!
Sen får man se vart man hamnan!
nyår har ju blivit så överskattat, men fira vill man jue:)




Gott nytt år allihopa!!
Hoppas dagen/kvällen/natten blir så som du tänkt!







Pussssssssssssssss/// Kaaajssaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback