Helg på ingång

Äntligen kommer en efterlängtad helg!
Jag tänker faktiskt ta en extra lång helg, eftersom jag bara har två lektioner måndag blir det nog
att jag stannar en dag extar hos min skruttiipluttinuttiiss en dag extra för nu va de
faktiskt två veckor sen vi sågs :( <33

Och igår skulle pappa hjälpa mig att fixa Idkort hos polisen,
så fotot och alla uppgifter var klara och så kostade detta 400:-
så hon i kassan: Ska du betala kontant eller med kort?
eftersom mina föräldrar betalar mycket åt mig så ville ja betalata detta själv
så jag svarar glatt: med kort =)
Hon drar kortet och säger, tyvärr de finns inga pengar
så pappa kommer som vanligt "räddaren i nöden" och säger, ja betalar detta Kajsa, tänk inte mer på de!
Pappa e så snäll såå <3







Hade religions prov idag. gick sissådär, inget mvg där inte! så jäkla jobbigt me Hinduismen
och Buddhismen! de va sjukt krångligt.
Men så fick vi veta vårt prov från förra veckan på Branch och produktkunskap, 0,5 poäng från mvg. så surt :(!

Sen va de info möte om projektresan idag,
ja pratade lite om försäkringar och valuta och pass,
tappade som tur inte bort mig, men ändå så blir man nervös.
10 anmälda nu, bara 15 till? haha , oh good


Och Mamma visade idag stolt upp sina nya påslakan och sa,
Ja har köpt två likadana nu, så de blir fint när Markus kommer,
han kommer väl hit snart? haha
Just de Markus! kommer du hit snart?haha




sööööömn nu.
Är hemma på visings iland och ska  upp fem imon!

Pussssssssskram!

Kommentarer
Postat av: Macke Älsklingen

awww bejbi... Du e ju bäääääääääst =) Hihihi Nästna MVG, men du kanske får d ändå? ;) Hihi du kan säga till mammsen att jag kommer snart =) SÖtis. Om 5 timmar e du här. ;) wohooooooooo

Fast lite mysko. Jag skrev en kommentar här igårkväll men den skickades tydligen inte. Mysko. Men skriver nu istället ;)

Hihi myskväll ikväll, u and me. GÖtttttttttttt

Pusss o kysssssssssssssssssssss

2007-12-07 @ 10:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback