Lyckliga gatan

Jag bor på lyckliga gatan tror jag! Jag är lycklig, lyckligare än någonsin!
Helgen har vart något extra : )


I fredags var ja på a6 en stund och letade julklappar, hittade lite grann så de va lyckat!
Markus kom och hämtade upp mig så vi åkte hem till lägenheten och myste och sen drog vi ut
och körde bil!
Jag går från klarhet till klarhet, ett tag kunde man nog nästan kallat mig för sveriges värsta bilförare men jag tror den titlen har ändrats:)
Ja åh Markus följde me Jenniiss&Markus och käkade pizza, orkade typ halva=/
Drog till mysans fest ett tag, och träffade folket där!
Carrrooolll e sååå beebbiiss<33




Bowling,
nexttt!
De va min Markus och Jenniis som kämpade om första platsen,
dock blev de massaa krångel och vi fick byta bana hela tiden men fick en fribijjett på köpet:)
Åkte hem och spelade poker, sen söööööömmmnnn

image9





Lördagen spenderades hemma på Visingsö!
Vi bakade julgodis för hela slanten, jag va allra mest engarerad haha så himla kuuul!
De blev mozartkulor, bountykulor, white christmas, knäck, och malins äckliga saker med fikon!

Så himla mysigt va de, Bästbästbästbäst,
Kollade på pirates sen med hela familjen :)



image12image11




Söndagen, vaknade 11.30, sov så sjukt länge! gick ut och sprang, duschade tillsammans<3, åt frukost och gjorde tårta till Pappa som fyllde år!








Jag vet inte om det är möjligt att bli kärare än vad jag är?



image13


Pussssssssssssssssssssssssssssss




Kommentarer
Postat av: carrrolll

hihi är jag bebis?
Du är det med! :D

2007-12-17 @ 18:18:47
Postat av: Macke Älsklingen

Bejbi tutttttttt!!!!!! Du e grym bilförare nu ju :D Snart vågar man ju släppa loss dig på riktigt i stan och på motorvägarna... Om du bara fortsätter o träna... =) Älskar ju diiiiiiiig.

hahahah JAG VANN BOWLIGNEN!!!!!!! På ett sätt =) Och jenni på ett sett.. Men d var bara för vi skulle byta bana, jävla skiiiiiiiiiiiiiiiit.

Bejbiiiii bor du o jag på samma gata??? För jag bor också på

D va rmyyysigt o göra julgodis, förutom att man mådde lite illa när man rullade nougatkulor i en timme =) hahahahahaha Fast fan va gott d blev sen. Fast jag gillar nog bountys bäääst, enklast o göra också =)

Så tokgit d blev när vi sprang bejbiiii du e så knasig när du får håll. Fast tyckte synd om dig. SÅ jävla jobbigt att springa när man har håll :( Men du
bet ihop och fortsatte, trots jag sa vi kunde vila lite, DU e så DUUUUUUUUKTIG bejbiiiii.

Fast bejbiiiiii Bor du o jag på samma gata??? Jag bor också på lyckliga gaaaatan... So happpyyyyyyyy Älskar dig snuttitutt!

2007-12-18 @ 20:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback