Pank

Massa bra saker att berätta faktiskt, trots den sorgliga rubriken!
Finally Jullov! de va underbart, trots att kören var pinsam idag.
De va falskt och eländigt typ, och så va de en tjej som försökte typ imitera Amanda från Idol
med låten Halleluljah på svenska och jag trodde seriöst att ja skulle dö,
PINSAMT.
Sen blev de fika med klassen och så:)

Kom också till skott idag och skrev in mig på körskola!
De va hur trevliga och söta som helst!
Nu är de bara att sätta in pengar och börja köra :)
Drog vidare mot stan med Lizette sen, sen dog hon och då gick ja och väntade på Jenniiisss!
Pank är ordet nu, lagt ut ca 1700:- på julklappar, men det är faktiskt bara jul en gång om året!
okejs, ja erkänner! köpte en billig klänning med!
sen var ja pank, äger nu 12.50!
Fick en macka av Jenniis mee<3, hade ju inte käkat ngt idag!
Det uppskattades! tack tack:)




Så nu börjar julafton närma sig, och lovet är här!
Jag ska bara ta de lungt och göra saker som jag känner för!
Som att spela bingo lotto på uppesittarkvällen och massa annaat!


Nu blir det Visingsö för hela slanten<3




Pusssssssssss / Kajsssiisss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback