Perfekt!

Hey Darlings!


Kajsa är lyckligare än någonsin, trodde inte att jag kunde bli så här lycklig
tillsammans med någon, men herreegud, ja är i himelriket när ja är tillsammans med Markus, och jag överdriver
faktiskt inte något!

Helgen var bäst!

Fredag- Åkte swebus till Markaryd, va hemma hos Markus, drog till hans bror och hans familj, åt massa god mat och kollade såklart på idol finalen!
brabrabra att Marie vann!
Åkte hem till Markus igen, sängen i markaryd är sååå galet skön hahaha!
goosss gooos och sömn!

Lördag-  vaknade, åkte och köpte mannagrynsgröt, så fixade vi gröt! sååå sjukt mummsiiiigt!
sen fick ja övningsköra, haha ja är sämst enligt mig, körde i min första rondell haha statuuuuss!!
Lekte me vovvisarna åkte in i dörren haha
sen blev de Båstad, Markus jobbade och ja sufade ;D
Han kom tillbaka, vi lagade mat och kollade på film!
Kajsiiss blev  trött och somnade 22.30, stackars Markus som inte kunde sova utan tydligen roade dig me poker? haha, sen jobbade han och ja sov vidare.
Han kom tillbaka på natten och vaknade av att världens finaste killen håller om mig <33

Söndag- Slappar dag med stort S!, kollade på good luck chuck, så ett gott skratt fick man sig :D haha, sen somnade vi igen , och drog sen in till Båstad och va ute och gick i hamnen!
myysssspyysssiigtttt!
Efter de lagade vi mat, och kollade på parlamentet och gjorde äppelpaj, mummmsssss igen!
Sen sömn igen, låg och läste om dildos i min tidning haha!

Måndag- Markus fick gå upp tidigt och skulle göra prov, mvg! du e bäääässt!!!
Sen kom han tillbaka och vi gick till stranden och gick låååångt, och nästa gång fixar vi de där me att gå balansgång, tsss hahahaaaa!
gick hemåt igen, va där en stund sen åkte vi mot Halmstad och tåget, och MISSADE DE!
de va lungt, fick 45 minuter extra med dig! s




så tro mig.
Jag är lyckligast i världen!


Jag älskar dig Markus Berg<333


Kommentarer
Postat av: Lyckligaste killen i världen

Snuttiiiiiis!!! Haha grymt härlig helg. Det är alltid härligt och underbart att tillbringa den tillsammans me dig. Vill jag ju göra varje helg...

Helgen var ju lika knasig som vi e knasiga. Dumma tåg som bara kör ifrån oss när jag springer efter.... hahaha Fast nästa gång vi går i hamnen ska vi åka skridsko. Och nästa gång vi går på stranden ska vi gå balansgång :D hahahaha mkt vi ska göra bejbiiiiii Älskar dig Kajsa Backlund!! Du e så underbart härlig!!!!

2007-12-12 @ 17:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback