Viktigt!!

Jag glömde typ världens viktigase sak som inträffade igår!

Det var Spice Girls reunion!  som visades på kanal 4, och de var sånn nostalgi!
Verkligen mina största idoler när jag var runt åtta år, jag verkligen avgudade dom.
Jag,Jennii,Mysan,Jonna hade till och med en spice girls klubb i 2:an,
och ingen ville vara Viktoria på våra tillställningar när vi mimade till dom bara för att hon knappast sjöng! haha

Och jag&Mysan skulle alltid bråka om vem som skulle vara Baby spcie eftersom båda var blonda, men av nån konstigt anledning blev det iaf jag, och Mysan fick vara Ginger Spice!

Vilka tider det var!
Ja&Jenniis skulle göra ett uppträdande med låten "Naked" inför hennes bror och hennes kusin.
Så där satt vi med lakan på en stol och sjöng för fulla muggar!
Även i årskurs 2 hade jag ett Spice girls kalas, där alla skulle vara utklädda till sin favorit.
Alla som var Sporty Spice hade en top och adidas byxor, typ 2/3 av alla som va där va henne!
De va blonda tjejer med rosa hårspray i topparna och en rosa klänning som skulle vara Baby Spice!
Sen kom de en Scary och en Ginger och ingen posh!
hahahaha man blir så glad när man tänker på den tiden! allt var så kul =)
För ja menar, hade vi gjort om det här nu skulle väl alla vilja vara Posh och vara gift med David Beckham!



http://www.youtube.com/watch?v=WcAlA4iY_kY


Lyssna och Njut på deras senaste låt : D




Pussssssssssssssssssssss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback