Borta bra, men hemma bäst?

 Dont think so! vill till markus nu me bummmsss!!!
och ja är så bölig, låg och grät i markus famn för ja ville inte åka ifrån han:'(
du är så underbar<3
varje dag med dig är underbar, till och med varje sekund med dig är underbar!
Markus körde taxi i lördags natt,
och på lördags kvällen så ville ja va snäll mot Markus och låta han sova lite innan han
skulle iväg 00.30
så vi sov från 22.15-00.30,
sen drog han iväg, och ja somnade om! Markus kom tillbaka 03,40 och pussade på mig på munnen :)
Jag bara älskar dig mer och mer<3



Kom hem till lägenheten nu runt 21.40, fixat lite mat!
försökt tyda vad Jenniiss skrivit på våran tavla, något med någon rosa
tröjja hon har lånat av mig i helgen tror ja? haha,de är lungt att du lånar den!

borde gå och sova egentligen, men hamnar ändå här!
dumma dumma dumma kajsa!
och ja är så förbannat trött på skolan nu, men ja behöver mina betyg och ja kommer behöva plugga fram
till jullovet =/!

förlåt vänner. ja vill inte att ni ska tro att ni går i andra hans osv, men
de är min enda förklaring till att ja är så dålig på att höra av mig!
skolan är mtit liv för tillfället!





Måndag plugg
tisdag plugg + tvätt
onsdag öppethus+plugg
torsdag plugg
fredag plugg + utgång
lördag plugg
söndag plugg


så ser min jävligt roliga vecka ut!

vilka ska ut på fredag?



pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback