Frestelser

Träffade Pappa på stan idag och fixade lite grejjer,
efter de gick ja själv en runda på stan och har inte vart där på år och dagar känns de som
och bara fått shoppa av mig lite :), kändes verkligern hur bra som helst!
jag kände mig helt enkelt på hemmaplan!

vad blev de då för inköp? jooo,

En tunika från gina tricot

En cardigan från gina tricot

Ett par tights från gina tricot

Ett par strumpbyxor från lindex

och de där skorna ni minns ja skrev om? för 700:- spänns som ja behövde nu i vinter,
och nu när man äntligen fått pengar, ja kunde helt enkelt inte låta bli=)

Ett par skor från din sko

sen fixade ja en julklapp till en viss person;)
hämtade ut p-pillrena,
sen blev de att rusa mot en full buss :D




Efter min lilla tur på stan så kom ja hem, funderade på att plugga men så tänkte!
jag ska fan i mig ha en ledig dag från pluggandet denna veckan!!!!!

och så har de fått bli!
Har kollat på OC, och sovit en stund nu!

och de här med utgången ikväll, ingen i "gänget" verkade kunna, så de hade bara blivit ja&jenniis,
så ikväll tar vi pizza, haha japps, kajsa backlund ska äta pizza.
har inte gjort de sen i februari, men idag känner ja faktiskt för de!
sen blir de Idol, och DH :D haha



massor av kärlek

//Kajsa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback