Frustrerande

Hej hej hej hej!

Sitter i skolan nu med Fia och har nyss haft svenska prov, på ett sätt gick de bättre
än förväntat för att inte pluggat ihjäl mig!
Men på ett annat sätt känner jag att jag kunde gjort det bättre! blir väl ett g åtminstonde!
Man kan inte alltid lyckas!

Igår satt jag nämligen med skolböckerna framför mig, men kom aldrig riktigt till ro!
det är jobbigt att bo tillsammans med någon man inte pratar med för tillfället,
men grejjen är den, att det är inte jag som har problem med att inte snacka konstant!
ja har många vänner det kan ta flera veckor innan ja pratar med, och ja känner inget problem med det.
Men om du nu gör de, varför gör du inget åt de?du kan prata med mig när du vil, i lägenheten, msn, telefon, sms, och så vidare....men gör de då. ja kan inte veta vad som rör sig i din hjärna om du inte säger något
man är två om att höra av sig.
som sagt, jobbigt att bo i tystnad, men de kanske behövs någon form av paus mellan oss så vi inte går varandra på nerverna.
vad vet jag?

Behöver lite terapiskrivning här, behöver mamma&pappa&malin mest då!
Men Malin befinner sig nu i Kosovo, och mamma & pappa jobbar massa nu, så de
blir att åka hem på onsdag<3


I helgen blir det Markus<3, som är mycket behövande!:)<3


Idag ska ja drick Oboy me Fia : ) haha!

pusskram

76 dagar kvar till Indien ; D

Kommentarer
Postat av: jenni

HAHAHAHAHA dehär är fan pinsamt! var har du fått allt ifrån? du kommer på egna grejjer eller? du påstår att jag inte ringer dej? HAHA vafan gjorde jag på lovet? skickade fan sms åh ringde, men de tog typ 2 dar innan du svarade. och när ja väl fick tag på dej va du så jäävla nonchalant så då vill man inte ens prata me dej! jag vet att jag va dålig på att ringa dej innan och ja har sagt förlåt, men när de va, varför sa du inget om de då att du tyckte så? varför drar du upp de nu? =S och jäävligt moget att skriva omde i din blogg åh gå åh snacka om de med alla, hoppas dom inte lyssnar alltför mkt på dej för hälften av de du säger är bullshit, och dom har inte hört hur jag känner heller! och du säger att jag ska komma till dej? haha DRÖM!

2007-11-20 @ 16:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback