Is it getting better?

Jag hoppas på de!
förlåt att ja i varje inlägg tjatar om skolan, men de är fan de ända
som händer nu!
Idag diskuterade ja&Rania att de vore skönt att hänga sig och slippa skiten
med prov och inlämningsuppgifter.
Men vi kom till slut på bättre tankar, gå in för plugget och få mvg på alla resterande prov:)
önskedrömmar :D

Men man kan ju få drömma!
sitter nu åter igen me böckerna framför mig, denna gången är det branch och produktkunskaps prov, typ
onödigt.

och imon blir man kvar till klockan åtta åtminstoden i skolan, öppethus på g, ja&fia&carro
ska prata om apu och kreta för massa nior och deras föräldrar.
kan knappt bärga mig :Phaha.


åh min lilla mamma<3  va här för en timma sen och drack kaffe
innan hon skulle vidare hemåt till öa!



jag har tråkiga blogg inlägg.nu


lycka till älskling på tennisen idag :D

Pussssssssssssssssssss/Kajssisss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback