Jag kan, när jag vill =)

Heeeeejj people : )

Jag Kajsa Anna Elin Backlund, kan vara världens lataste person i många fall faktiskt!
speciellt när de gäller saker som städning,diskning, m.m.
Men idag tog jag tag i det, hade sovmorgon till 12.35 men jag ställde klockan på 09.00, och gick faktiskt upp 09.00.
Rusade ner mot tvättrummet, tvättade kläder, sprang till willys och handlade, fixade mat, och duschade och sminkade mig, hann allt detta på 3 ynka timmar : D

ibland överträffar jag mig själv, drog vidare mot skolan, kom hem ca 16.00 och har nu städat i 2 timmar och håller på att fixa mat till Markus som kommer om 10 min ca :D



jag är duktg!

haha Pusssssss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback