Männen i mitt liv!

Tjooollaaahoppp!!

männen i mitt liv sitter och kollar på någon himla cowboyfilm och
ja är himlans uttråkad, och för de som inte vet är männen i mitt liv....såklart Markus&Pappa!

Jag är trött, ledsen och glad, härligt kombinatuion känner ja!

trött? jo, vart uppe sen klockan åtta och ja är sååå kvälltrött nu för tiden så det skriker om det =/

ledsen?, ännu en gång looooosar ja på fia med knuff mot Markus, förstår inte vad som händer.

glad?, Markus är är här : ) <3,


skolan idag, hade en lektion!
surt för alla som skolade som får dra dit på resursdagen ist, pallaa!

och laddar inför imon, idol nörd som ja är så ska ja och markus in till a6 och kolla på idol :D
lyckan är total : )

nu ska ja gå och sova och försöka få markus med mig till sängen ; D

Pusss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback