MARDRÖM

Okej, ja sitter hemma hos Markus nu :)
Underbart, kunde knappt sitta på något bättre ställe<3
men till de hemska!
Markus är och tränar, han drog vid 08.00.
Hans Mamma är och jobbar, hon drog också runt den tiden!
Markus har fixat datorn, visar hur hans högtalare fungerar m.m om ja vill kolla på film!
sen drar han :(
Jag somnar om!
och drömmer de hemskaste, ja drömmer att ja ska kolla på film och att jag ska
fixa med ljudet och råkar trycka på någon knapp så de kommer virus till hela datorn
och ja får panik och bara klickar bor allt!
sen gråter jag, för ja vet inte hur ja ska säga till Markus att ja förstört hans dator!
sen vaknar jag med ett ryck!
FY FAN!, tänker inte somna om nu!!!



nu blir de OC säsonh ett för hela slanten!

pussheeejj, rädda tjej!


fick rosor igår :) (A) älskar dig Markus!


Kommentarer
Postat av: Macke Älsklingen

hihihi söööötiiiiis. Men nu e jag ju hääär =) hihi Älskar DIG!!!!!

2007-11-23 @ 16:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback