Saknad, - <3

Varför inte ett litet inlägg om saknad och längtan?

Jo, min stora längtan är efter Markus<3,
jag längtar efter att få somna in i dina varma armar och bara ligga sådär
nära ni vet:), den bästa känslan som finns!
jag vill göra allt med dig älskling, allt på våram lista!
listan innebär 100 saker som vi ska göra på ett helt år, haha och vi som bara är
på typ 40 =/ :) men de fixar vi,
vi fixar allt ihop<3


Ja och Jenniis har vart ute och gått idag, våran 7km runda :D
Så duktiga som alltid!
hade mest diskussioner kring Britney Spears och sex typ, hahaha, bra prat med dig Hanssooonnn<3333-



Just nu sitter ja och väntar på att en bra serie ska börja, Desperate Housewifes ska börja....som faktiskt inte bara är en bra serie, utan typ världens bääästa serie!

så nu ska ja lämna bloggen för ikväll, ska ta mitt piller och lägga mig under täcket.
ledig imon :D

kramis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback