Sju sanningar om mig : )

Jag kollade runt på bloggare och hittade Carros, de va kul! man skulle skriva sju sanningar om sig själv, så ja ska göra mig ett försök.

Reglerna lyder:

1. Länka till den som utmanat dej.
2. Berätta sju sanningar om dej själv.
3. Utmana sju personer i slutet av inlägget.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat


(jag struntar i reglerna)haha

7 sanningar om mig:

 
* Det värsta jag vet är faktiskt att förlora, jag hatar att förlora! ibland kan de så långt att man kastar ett badmintonrack på sin pojkvän. Och även att jag ibland håller masken trots att jag förlorat kokar det verkligen inombords.

* Det som jag sätter framför allt annat i denna värld är min familj, för utom dom hade nog allt vart skit. jag skulle göra vad som helst för dom, för de har gjort så mycket för mig, och gett mig så mycket kärlek och shiiiittt, de är världsbäst

*cigaretter, min mardröm! Jag har aldrig rökt i hela mitt liv, och jag vet att de heller aldrig kommer hända.

*Jag har orm fobi och sprutor fobi. Jag vill springa iväg och bara försvinna om ja ser ormskinn och bara jag hör ordet orm vill jag springa och gömma mig, och likaså med sprutor, bara tanken på att en person ska trycka in en nål i min hud så mår ja illa, senast de hände svimmade jag.

*Jag är medlem i Cuf, centerpartiets ungdomsförbund, i grund och botten är de för pappas skull, och såklart Malin! de engarerar sig så otroligt mycke inom politiken, så man försöker jue :D

* Jag gråter så himla lätt, jag kan gråta när folk säger fina saker, när jag känner mig lycklig, när jag hör en bra låt m.m. jag grät senast förra veckan när Marie Picasso sjöng i idol förra veckan : )

* Jag är en trogen tv tittare, jag är galen i serier som Desperat Housewifes, Greys Anothomy, Idol 2007, och Bonde söker fru : D, jag kan dissa folk för tv program för att jag känner mig så beroende.





den största sanning, markus JAG VERKLIGEN ÄLSKAR DIG<3

Kommentarer
Postat av: caroline:)

bebis! jag visste inte att du hade blogg:D hihi trevligt, nu är vi blogg-kompisar:D älskar dej pusssspussss

2007-11-07 @ 20:50:15
Postat av: Älsklingen

Älskling. Jag älskar din största sanning. För d e samma sanning som jag har. Jag älskar verkligen DIG DIG DIG DIG!! Ja tack =) Sov gott älskling, för nu ska jag nanna, God natt min sköna...

2007-11-07 @ 22:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback