Snöblask

Heej Heej :)

Basketen med Rasmus och Mimmi va skojjs :), dock va de himla tråkigt att de inte
blev något spelade för Casper :(:(,.
Basket har dock aldrig vart min starka sida, och de har faktiskt inte bara med att ja är kort,
utan det är en tråkig sport att spela.

När matchen började ta slut sprang ja iväg mot bussen för att hinna hjälpa Jenniis lite med hennes svenska, och det öste ner regn och snö, rackarns kallt.

men nu sitter jag här i sängen och börjar få upp värmen igen, saknar mest min Markus som
ska ligga och hålla om mig<3
men ja ska klara mig 1,5vecka med två värme hjärtan och min goossiiss nalle som ja fått av
han<3.




När allt känns som hopplöst i skolan angående plugg, och hur man ska lägga upp det så bra som möjligt finns de ingen bättre person i världen än min pappa.
jag är så tacksam för all hjälp jag alltid får av dig, och hur mycket du alltid har omkring dig runt jobbet har du alltid tid för att hjälpa mig.
jag är lyckligast i världens över att få vara din dotter pappa<3.

Nu börjar jag bli känslosam känner jag, men de är mitt rätta jag : ) haha

Godnatt sockertoppar,

och ett litet citat, "glöm dina bekymmer, det kommer nya imorgon"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback