Växjö Weekend

Heej kära vänner: )

Helgen var kalas bra, super duper nöjd.
De va sååå himla bra och roligt att träffa familjen Bressler igen : ), som känns som min andra familj<3
Vi har Pratat, vart på marknaden, och pratat ännu mer!
Och att man inte träffat Sofia på 1,5 år kändes de inte som när man väl träffades igen!
Ayia Napa 2008 vore soft : ) haha.

igår satt ja, nina, mamma, pappa och Ingrid uppe till nästan 01.00 och bara pratade, hade
suttit där sen klockan 20.00 då!
åhhh sååå massaaa braa!!




senare idag drog vi hemåt vid två tiden, vi åkte hemåt och träffade sedan Malin på Chili Thai och åt från buffén, så de känns som ja gått upp typ 200 kg eller ngt nu:D haha, men hade en liten familje middag nu innan Malin åker
till kosovo imon för att va på militären eller ngt sånt.
läskigt läskigt, va försiktig Syster<3,




och palla bråka, nej nej nej nej!!
inte jag iaf, bollen är hos dig.
du som startade detta, så du kan ju komma till mig när du känner för att disskutera detta på riktigt.





Markus ska sova hos mig inatt<3

ännu mer plugg nu.

pusssssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback