You make my day

Heeeeejjjsaaan goott folk : )
Kajsisss ska bli bloggare, göra ett gott försök iaf : )


Idag hade jag en sånn där härlig dag, när det mesta flyter på och man får veta att man
har sovmorgon till 12.30 imon, bäääääässt.
men till mitt stora ämne idag, folk som får en på gott humör.
Jag har ett rackarns bra exempel, jag sitter på bussen hem från tandläkaren mitt emot en tant som plötsligt säger:
Jag bara älskar din röda väska, man blir så glad : D fler människor borde vara som den där tanten!


sen finns det ju såklart människor som gör allt för att förstöra folks dag, som busschaffisen på 18 hem idag, som bara vill stressa samhället, !



nu ska ja fortsätta plugga svenska,

och imon kommer min stora kärlek här i livet, Markus Berg <3,
PUSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback