Blondinbella,

Jag brukar faktiskt läsa blondinbellas blogg, tycker det är roligt att läsa om hennes
shoppingfynd, tips, och hennes allmänt glamorösa liv.
Att hon kanske inte har världens snyggaste utseenede, bryr jag mig faktiskt inte om.

Men hallå?
när man läst ett av hennes inlägg, kollar på kommentarer är det rätt mycke positiva saker, men jag
tror nog nästan att det är mer negativt som ex.
bella suger, du är patetisk, jävla tönt och så vidare, din blogg är förjävlig, om man nu har sånna åsikter om en person? varför läser man då? om det är så himla dåligt,  och varför ens lägga ner tid att kommentera?



jag förstår faktiskt inte det.

Kommentarer
Postat av: Donna

HAHAH kajsa goes protecting ;)

2008-04-25 @ 15:23:52
URL: http://www.donnaottilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback