En dag på stan

Körlektionen idag gick suveränt, verkligen fått in det här med växkling nu (är ngt efter ibland)
men det går framåt, i sommar ska jag banne mig ha det,



Idag har jag annars spenderat dagen med min underbara vän Caroline:)
Åt lite mat, och pratade massor eftersom  de va riktigt länge sen vi träffades.
Tog en låååång svänga på stan i jakten på studentklänning, har troligen hittat den nu ;D
men ja får göra något åt brösten isf :D hahahaha, 
jag sticken isf ut från mängden med att
välja en krämfärgad klänning,
trivs inte i vitt. Men undanhängd är den, så imon gäller det kanske.
Hittade äntligen balskor, ett par guldiga i storlek 36 från scorett :) 35 hade vart bättre, men de va slut.



Sedan blev gick vi ner till hamnkanalen och tjatde ännu mer;)


image42

dagens citat från Carro, " vad vore en bal på sottet"


by the way, hade 18 unika läsare idag, rekord :D! hah, marknadsföring är bra


Kommentarer
Postat av: carrroll

vi har det bra :D
"och den första bollen sa till andra bollen, nu är du körd" :P haha

2008-04-29 @ 21:57:20
URL: http://carrrolll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback