Körkortsteori, KLARAT!

Okej, nu kommer mitt stora erkännande!

De va inte bara matte plugg igår, pluggade som en stolle till mitt teoriprov som jag hade idag!
JAG KLARADE DET :D:D:D:D:, godkäääänd för fan :D:D!

den bästa känslan ja känt, på riktigt riktigt länge!!!!!



iof gick matten tyvärr asdåligt, tror inte på g där =(. får satsa på nationella typ,


Så nu har ja pluggat varje dag hur lång tid som helst, kanske dags att sluta?
nej de går ju inte, imon är de handelsprov :) fyfan ibland!



Annars har ja käkat sallad me Jenniis idag, gymmat 2 timmar, solat, och nu sitter ja me böckerna framför mig plus att ja ska boka biljett till Markus älskade nu!




anyway. inget kan förstöra min dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback