Talet

Äntligen, ÄNTLIGEN är det över:)

vi skulle dra lott om vilken ordning man skulle prata i, och jag som absolut inte
ville vara först, fick lapp nr två. Alltså skulle jag prata som andra person.

Men talet, jo det funkar. Har gjort bättre redovisingar, men de va så himla skönt efteråt.
Fick så mycket beröm om att ja va bäst och så vidare, och ja tycker verkligen det är kul att få höra:)
sen om personer menar allvar eller inte, sånt vet man aldrig,
då blev jag mer nöjd, med tanke på att ja inte tyckte de gick bra.


till och med mitt ex kommer fram och säger, "grattis till bästa redovisiningen",  , jag skulle faktiskt velat ha de på film ; D




Nu har ja & jennii smaskat i oss rabarberpajj och vaniljsås, bra att man ska träna sen;)
nu blir de sömn en stund, träning, solning, och plugg till nästa prov.


tooddelliidoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback