Trötter:)

Sitter i sängen nu med datorn i knät, vilket himla lyx det faktiskt är!=)

Men iaf, suttit ikväll och skrivit klart ett arbete tills imon som jag, rania och danijela ska ha redovisning om.
Det spännande ämnet alkohol. blir säkert lyckat? inte direkt förberedd.

Jag fick ett poäng från vg på mitt handelsprov, för att pluggat 45 min max är ja nöjd,
för det kändes skit när jag gjort det. Får satsa på högre betyg på nästa prov.



Nu sitter man och väntar på att älsklings markus kan sluta jobba och slå mig en pling:) för snart somnar jag(A).





och imon blir det skola,träning,övningsköra, visngsö<3, maaat,godiiiiss. man måste få unna sig!


natttiinattii!

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Griiiiiiiiiiiiiiiiiis. bra tajming jag har. För på min telefon står det att jag ringde dig precis 22.41. Du skrev inlägget 22.41. Alltså ringde jag dig precis efter du klickat på sänd. Eller så klicka du på sänd när vi prata i telefon, KLUUUURIGT d där ;) Huvudsaken är att du slapp vänta längre :) ÄLSKAR DIG!!! Vill ha onsdagkväll typ 22.30 NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

2008-04-25 @ 00:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback