Vackra väder

Jag önskar att det kunde vara ett sånt här underbart väder fram till typ,
September kanske? sen får hösten gärna komma:)
Hösten är faktiskt rätt mysig, när det blåser och regnar och man kan sitta inne och kolla på film,
sen krypa ner hos sin pojkvän:)
Men som sagt, först sommar och sen höst:)


Idag: Nationella prov! as segt, läste igenom alla nio olika teman man kunde välja att skriva om,
kände att ja inte klickade med något av dem, så ja tänkte att jag tog det som mest intresserade mig.
Rymden såklart,
Men när ja väl försökt få fram ord i ca en 1,5 timma insåg jag att ja inte skulle komma någon vart.
Jag började om på nytt tema, och satt och skrev i timmar typ.
Bra att man inser sina misstag ibland:)





Körlektion idag, gick faktiskt bra;)
Halkbana bokad,


Annars träning som vanligt, tänkte att jag skulle ta tag i ett inlämningsarbete nu!

Båstad i höst?
maybe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback