Vilken himla dag det var!

Jag tänkte berätta om min dag igår:O


Först var det då skolan, fram till klockan 15.15. sprang in en snabbis på ica och köppte köttfärs och potatis för min sista hundring. Efter det tog ja bussen upp till tandläkaren,
och fick beskedet om att jag behöver dra ut en tand till innan andra juni.jag sooom hatar att dra ut tänder:(
Jag gick till busshållsplatsen, kom på att ja skulle hämta ut en tv-boxer som alla på vätterhem fått, och ja trodde ju att den skulle hämtas ut på Österängskiosken, men icke!
nu var det en ny adress som ja inte hade någon aning om,och paketet skulle hämtas ut senast igår.

Så jag dissade det, och kom hem! diskade upp alla disk, började göra biffar, all min mat är slut i lägenheten, så kokade ja potatis och åt,
Sen va de att gå ner till tvättstugan, och tvätta.

Ja & Jenniis drog till gymmet oh va där i två tmmar.
och när vi går hem, gissa vem man möter? ADAM! lärarstudenten i samhällskunskapen.
Världen är allt bra lite!


Vi kommer hem, ja fixar i ordning me tvätten, pluggar historia, redovising idag!

och nu ligger man här vaken, en timma för tidigt än när klockan ska ringa egentligen pga att
solen lyser in!


JAG BARA ÄLSKAR SOLEN, finns de något man blit gladare över?:)


ne, nu ska ja betala balen, mamma&pappa är snällast!

Jag längtar hem till min ö<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback