Ännu en jobbdag

Börjar gå mot sitt slut:)
en timmar kvar till stängning, ganska mycke cyklar, flaggor, kassa
och sen trampar ja hem på mamma racer cykel;)
Och vad ska ja göra ikväll?
nothing nothing, ska nog ut och springa sen packa en liten väska och sömn på det.
åker 8.25 båten imorgon och jag ska vara pigg pigg pigg.

Jag kom och tänka på idag att jag typ inte festat på hela sommaren, några
enstaka gånger som Midsommar, Öafesten, Markus föräldrars sommarfest, 3 gånger på en sommar.
de är sjukt coolt, haha. de har ju blivit vinkvvällar men inget annat.
Inte känt något behov alls av de faktiskt, för ett år sen va ja verkligen party hela tiden men vad har hänt med den Kajsan?
Har egentligen inte haft tid att ta en turen in till jkpg eftersom jag i princip jobbat hela sommaren.

Men jag får helt enkelt ta igen det , NORSKA UTELIVET!  Here I come

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback