happy =)

Idag har jag verkligen varit glad & haft massa engergi

Klampade upp klockan 06.00 i morsen och skulle med båten in till Jkpg klockan 7.25
Följde med Pappa en svänga till jobbet och träffade på hans arbetskamrater som smider
planer för Jönköpings framtid.
Sedan drog ja vidare mot tandläkaren och spände till tandställningen rejält. N
u börjar man se mycket
resultat:)
Efter det blev det a6 för hela slanten, och då menar ja verkligen det. för när ja åkte hem så
var pengarna slut.
Jag tackar mig själv för att jag inte fört över mer pengar, behöver spara nu.
Men idag har jag lärt mig själv att shoppa ekonomiskt.
Istället för en massa impulsköp jag brukar göra la jag upp en taktik för mig själv.
Jag gick igenom hela A6 och provade plagg överallt, hängde undan och så höll det på tills jag inte orkade mer.
Jag kollade upp exakta summan på kortet, tänkte igenom vad är det verkligen jag vill ha av allt det här,
sedan va det bara att betala.
de va perfekt för mig!

Hem fick jag med mig Chinos,Tubklänning,Väst,Skärp,Nagelack och sen var det faktiskt inte mer!
Men jag är så sjukt nöjd.
Bodyn var slut så den ska beställas!



Efter A6 har jag övningskört med Pappa i hela fem timmar, och backat runt tusen gatuhörn!
Halleluljah att de momentet sitter!

tog fem km rundan nu när jag kom hem



och nu ska jag ligga i sängen och lata mig.
I morgon är första dagen sen studenten jag inte har ett skit för mig utan bara kan strosa runt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback