Jag är hemma

Vilken lång dag:)

Började på a6 med Mamma & jennis.
Gick mest och kollade, och så fick jag en elvisp till framtida behov:)
och Jenni tog spontant hål i örat, jag var livrädd haha.
Efter det åkte ja & mamma till mormor och morfar!
Sen kom kusin Emilia!
sen satt vi och prata och skratta i 4 timmar!
haft så kul:)
Millan
är smart, hon kommer med många bra saker och ger mig inspiration:)

Mormor ska sy upp mina blå byxor, snällast!

och jag är så mätt, undra varför man alltid är så mätt när man är hos sina morföräldrar?
alla säger samma sak:)


tog en hundpromenad med pappa i regnet!

Nu har jag många lösningar och idéer på mina förra probem,
plöstligt känns allt så uppenbart-


nu ska ja skicka iväg lite jobbansökningar
och packa kartonger

sen sex and the city och sömn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback