News

Ja, vad händer på Visingsö turistbyrå en regning dag?

Inte mycket alls egentligen, mycket utlänska turister hittar hit just när det regnar
man kan ju undra varför de just besöker visingsö när det är sånt här väder?

Marianne  min kollega för dagen har berättat om hur de var att flytta från USA till lilla Visingsö,
och om hur de gick till väga.

Carl min föredetta klasskompis från höstadiet kom in en svänga, jobbar tydligen ute på öa ibland vilket jag
inte hade en aning om. var ju iof jätte länge sen jag träffade han så det kanske trots allt inte var så konstigt
att jag inte visste om hans små besök på öa. Han skulle tydligen komma tillbaka till helgen.

Pastor Leif som är världens härligaste person! han brukar komma hit och kopiera papper och göra roliga ljud ifrån sig som livar upp den mest ledsna personen i världen.

Annars bara en massa okända turister som undrar ´vart kan man värma sig?








Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet det allra bästa stället att värma sig. Ett gult litet hus ungefär mitt på ön. De har även den absolut godaste maten på hela ön och den härligaste familjen bor i det lilla gula huset. Nu är det lilla gula huset inte så litet egentligen, men otroligt fint. ;) ;) ;)

2008-08-05 @ 14:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback