Shopping

Unden en åtta veckors period har jag nog inte shoppat en endast plagg utöver skor.
Det är förjävligt egentligen, men samtidgt har jag kunnat spara
in en hel del pengar nu.
Och som tack för att jag varit så duktig, ska jag faktiskt in till staden i morgon och fixa inför
höstgarderoben.
Har hittat en hel del måsten som jag bara måste ha, den gråa västen, den super snygga bodyn Sofi tipsade om i Sofis mode, en färgglad kjol är livet, en färgglad väska är härligt i höstvädret.
Funderar även på en klocka. Jag har nu fått för mig att skaffa mig en klocka, nu är det dags liksom.


Så imorgon ska ja förhoppningvis sätta sprätt på lite pengar.
men först väntar en tandläkarbesök.


Nu väntar jag förgäves på fler mail från Markus med olika förslag på lägenheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback