Åre next

Hejsan!


Utgången ikväll var lyckade, hade roligt med Mysan, Fia, Donna, Ellen, Petter, Hannes, Matte, Kim!
de va dessa jag hängde med:)

Blev intr jätte bakis idag så det va skönt, var på middag hos faster nu på eftermiddagen och nu ska jag packa
sen drar jag till Fia, så ska vi handlar massa mat och steka köttbullar!'

04.00 inatt åker vi upp mot Åre med 40 energi killar och 4 lärarree.





Hörs trolige nästa vecka:)
och förhoppningsvis inga brutna armar eller ben, vill ju gärna åka lite utför:) loveit!


pussss!!!

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Bejbiiiiiiiiiiiiii. Jag saknar dig! Förstå d då!!! Hoppas du får en underbar resa och att du inte skadar dig i backen ;) Men du e ju grym på skidor, eller hur? =)

Saknar verkligen dig :( Bara 5 dagar kvar nu... wohooooooooooooo

2008-01-13 @ 12:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback