Bara en vecka kvar ; )

Haalloojsaaannn!!

Okejs, jag har ett feting History prov imon, som man verklingen inte orkar ha, Men jag har pluggat kvällen lång och det börjar fasta faktisitk!Tummen upp för mig!
jag håller humöret uppe för på SÖNDAG ÅKER JAG TILL STHLM, SEN MÅNDAG MORGON ÅKER JAG TILL INDIEN!

I över ett år har jag sätt fram emot den här resan, och nu är de ynka sex dagar kvar:).
Tänker knappt ägna en tanke åt skolhelvetet där borta,
längtar längtar!




Kommer dock sakna pojkvän och vänner och husdjur.
Att inte få prata på typ 2 veckor. shitpommesfrittes.
jagälskarermeständå!







Hejhopp snopp //                               Vit kajsa, snart mörk.


på fredag kommer Markus<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback