Det senaste

Hej hej!!

Nyårsafton

Nyår va något alldelses extra!
Det var middag hos sara, och maten va så sjukt gooood!
Jenniis&Ja sjöng singstar typ hela kvällen, så vi blev hesa och knappt kunde prata!
de blev rätt mycke dricka och sen skulle de andra vidare mot fest i hva!
Ja åh Jenniis fick ju komma, dock inte Markus och Markus,
cpigtcpigtcpigt.
Men vi hade kul för de!

Vi drog hem till lägenheten, drack ännu mer, spelade poker, klädpoker, käkade
daimtårta och stod ute på balkongen vid 12 slaget och drack champagne.
Jag är nöjd!:D
Vi hade hur kul som helst!

Somnade vid ett tiden faktiskt, kändes lite roligt när ens föräldrar gått och lagt sig vid 4 tiden men de e fint;D
Fick ju fira det nya året med de bästa, och de är de som betyder något!
Nytt år, Nya möjligheter!

image15image16



Nyårsdagen!

Hela natten mådde jag piss piss piss, var skakig, hade ont i magen och ont i huvudet
och låg mest och tänkte på, detta är sista gången jag dricker!
Bakis, med andra ord!
Hällde i mig vatten.
Markus åh ja vaknade runt 11.30, fast gick upp vid 12.00
De ända som fanns i våra huvuden var Kebabrulle!, så ja markus, jennii åh markus drog oss
mot pizzerian, köpte kebab och gick hem och kollade på Jalla Jalla!
Vid tre tiden, efter filmen mådde jag dåligt igen
Så markus och ja gick och la oss igen, jag sov och han läste.
Vaknade vi 18.00 hahaha (A)
Vi duschade, lagade köttbullar och potatismos och kollade på Armageddon.
Efter filmen fick jag köra i till stan, så vi tog en promenad på Östra storgatan, piren, rådhusparken ;)Jäääätteeee mysigt verkligen, inte en människa ute, förutom vi då<3


Tooodaaayyy

Idag vaknad vi 11.30, såånnaa sömntutor är vi.
Fast somnade inte förns typ 02.00 igår så de va de värt.
De va snabba ryck idag, markus har åkt hem för han ska spela massa tennis matcher :(
saknad är han. kommer inte ses på typ 17 dagar nu:(

ja döööööör..


Men ska klippa mig och slinga håret nu i gränna, sen blir de hem ljuva hem
och imon ska ja vaccinera mig :( livräddd, kommer dö..
Sen ska familjen på bio, vi ska Arn!

nu måste ja fixa en viktig grej.


pusssssssssssssssssssssss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback