Drömmar

Tjeennaa!!

Ligger här i sängen på öa och utnyttjar grannes trådlösa internet :D hihi,
och tänker på mitt roliga agerande i natt.
Låg och tänkte på balklänning  innan jag somnade igår, och så vaknade jag av att ja drömde
att min klänning var borta så ja vaknade och var mitt uppe i drömmen och angrep papperskorgen
och tömde den för jag trodde den låg där, så de låg papper överallt på mitt golv idag.
hahahah drömmar asså, de är så lustiga :D



har nu vart ute och gått långpromenad med Pappa och vovven, de blåser kallt som fan och sjön är vild och galen.
så ja pallar nog inte att åka in till stan för utgång.
sorry!


Och snart blir de "Välkommen in till vuxenvärlden", fixade en sånn där dosa igår till banken så jag
ska kunna betala räkningar själv nu via min internetbank.





pusssss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback