Lycko, otursdag?

Heey Hopp!

Har idag haft en såkallad tur-otursdag, som jag tänkte förklara vad som hänt mig under dagen!

Turen-, Jo jag gick till min historia lärare idag och fick veta mitt historia prov som gjordes i tisdags, så jag och Donna traskade mot hans rum och precis innan vi går in säger Donna!
- tror du att du fick mvg?
-inte en chans, men vg blir de nog.
jo och vad säger läraren, MVG :D fyfan, GLADASTE KAJSAN I STAN! underbart=)=). hade 22/24 :D

och mer som vart tur är att jag åh Carro hann klart med UF papprena,
så jag hann åka tidigare från skolan och Käka med Jenniis :D:D:D
hon hade bakat kladdkaka med Glass! sååååå himla gott :D:D:D::D:D

TACK ÄLSKIIIISSS!!!!!!!!!



Och oturen nu,

Jag skulle ner och tvätta nu vid 17.00 och hade lite tvättmedel kvar i ett öppnat paket som jag tänkte ta slut på först!
Så jag packar ned all smutstvätt i en väska och tar upp tvättmedlet och råkar hälla ut de över HELA min säng
och golv.  fitttaaaaaa arg!!!!
 
så jag går med bestämda steg mot en skåp och hämtar dammsugaren,
tror ni inte att jag råkar slå till den mot disken och välter ner massa talrikar, hade tur att bara en gick sönder.




men jag orkar inte vara arg, jag ska vara glad åt mitt mvg :D hihih!




orka ännu en stormby? nej!

Markus imon<33 KÄRLEK!

//////////////// Kajsa tönt

Kommentarer
Postat av: Klantiiiiiis

hahah kajsiiiiiiiiiiiiis e lite klantiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis?? =))) Men jag älskar dig misnt lika mycket ändå. Imorrn kommer jag. När imorrn får vi se ;);) hihihi Älskar diiiiiiiig! Pussssssssssssssssss

2008-01-31 @ 19:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback