Mensverk

Jag har sånn jävla mensverk så ja har lust att dö typ.
Va ute och gick med pappa förut för jag trodde det skulle hjälpa.
ICKE

och jag får sånn jävla verk i ryggen alltid :'(
så jobbigt,
Sitter här med värmedynan mot ryggen nu och hoppas på att de ska hjäpa:(

Aningens PMS här kanske.






Kan prata om något trevligare.
Idag när jag vaknade, sent som alltid! Hade Maaammsen<3 gjort världens mysfrukost! Med Gröt, ägg, frukt, mackor, te, juice, de va typ allt!
Så sjukt gott:)


Och religionen jag skulle börjat med i fredags?
Nej nej, knappt öppnat böckerna:(
Ikväll MÅSTE jag. Orka vara beroende av g5 eller va de heter hahahahaha






Jag saknar min Markus:(<3








pussssssssssssssssssssssssssssssssss// pms kossaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback