Survivor

Hej & Hå!

Sprutan är tagen och jag lever. JAG LEVER.
usch ja är så livrädd för sådant, ja & mamma kom in på de läskiga rummet och jag ville ju
såklart vara först  och få de hela gjort, när jag väl sitter där och de ska sticka hinner jag precis ropa
till mamma som kommer och få hålla mig i handen (A)

men nu är de gjort, och jag är stoltare än någonsin.

Var sedan och åt lunch me familjen, maten va hur god som helst.
Sen blev de baken, sen stan och så fixade jag sminknings tid till balen på Sköna jag,
åh sen blev de bio.

Arn : ),  den va riktigt riktigt bra faktiskt, och de fanns en massa roliga kommenterarer jag inte kunde låta bli att skratta högt åt som..... Cecilia har haft köttligt umgänge med Arn, hahahah bara för de pippade i skogen,



Nu är jag hemma på öa igen, va ute och gick med stavarna i va 50 min.
Spentsigt Kajsa!!!





Donnaaaaa kommer tillbaka på riktigt :D:D:D:D:D:D::D:D:
så sjukt jävla bra!!!!!!!!!!!





Kom på en annan sak med,
Fick ett sms av min kära pojkvän idag på morgonen och måste skriva de här:

Tjena Ljudet!
E du vaken nu?
ding ding dong.puss



så jag ringde upp markus och undra vafan han menade hahahaha,
han hade inget minne av sms:et och hade skrivit de i sömnen!

älskar dig mest knasboll<3

Kommentarer
Postat av: Macke Älsklingen

hahahaha
var du tvungen att ta upp sms:et? Nu vet ju alla d? =) hahahahahahahaha fan vad jag garvar =) haha så knasigt kan d bli. hihihihi Älskar ju dig så mkt knasis.....

2008-01-03 @ 22:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback