Vad vet du om din pojkvän?

Det här vet jag ;)


Vad vet du om din pojkvän?

Namn:
Markus Bengt Mikael Berg
Ögonfärg:
blåa
Födelsedag:
20 Maj
Klädstil:
Sportig
Hårfärg:
Blondiiiee
Favoritfärg:
svart kanske?haha
Favoritmat:
Köttfärsås&Spagetti, Stuvade Makaroner, Plankstek :P
Har han färgat håret nån gång?
en gång tror ja?, när hans bror färgade det gult
Har han klippt sig någon gång?
Ja, hos frisör ;D
Har han piercat sig?
nej
Dricker han?
yes, sometimes
Röker han?
aldrig
Vad heter gatan han bor på?
Ingavägen, haha något sånt?
Vad har han för mobil?
Sony ericsson, W, bla bla bla?
Vad vill han bli när han blir stor?
Tennisproffs haha
Vad har han för färg i sitt rum?
ljust, och organge typ?
Har han någon/några systrar?
nej
Har han någon/några bröder?
2 äldre bröder
Vilken mat hatar han?
varma bananer :D
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon?
köpa ännu nyare bil, köpa lägenhet, köpa en stor båt haha
Vad brukar han göra efter skolan/jobbet?
Sitta vid datorn, träna tennis, prata med mig, leka hos hans bröder
Vad heter hans pappa och mamma?
Kenth&Inger
Har han bråkat med nån någon gång?
jope
Vad brukar han göra på helgerna?
lira tennis, köra taxi, leka med mig <3
Vad har han för musiksmak?
typ blandat? idol evelina haha
Hur träffades ni?
I en taxi i Båstad som han körde ;)
Vad påminner dig om honom?
Bilar, Gifflar,
Vad var det första han sa till dig?
400:-, tror ja?
Vad var det första du sa till honom?
jag har skoskav, haha
Vad brukar ni oftast skicka sms om?
vad vi gör, att vi saknar varandra och så ;)
Är han beroende av något?
bilen, tennis, dator, mig, haha
Vad kallar du honom?
älskling, bejby, gris, markus
Vad kallar han dig?
älskling, snuttis, kajsis, kajsa
Idrottar han?
alltid, konstant
Vad har ni gemensamt?
humorn, vinnarinstinkt
Om du skulle ge honom en present då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?
en ros, för den är fin ;)
Om du skulle beskriva honom med 3 ord, vilka skulle det vara?
Omtänksam, underbar, gullig
Gillar du honom?
gillar? HAH, älskar denna varelse<3







Vad får jag för betyg på detta älskling?;)





Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Hahah gryyyyyyyyyymt bejbyyyyyyyy =)))) Visste ju inte själv svaret på alla de frågorna =)))) haha vad har jag för färg i mitt rum? ingen aning :D

Älskliiiiiiiing skulle jag vinna en miljon skulle jag ut o reeeeeeeeeeeeeesa. Skulle aldrig byta bort min älskade biiiiiiil =))))) heheheheheh Idag ses vi =) 12 h till... ÄLSKAR DIG!!!!

2008-01-25 @ 00:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback