Varför vara rädd?

Usch jag sitter här och fruktar morgondagen!
Spruta, bara ordet får mig att må illa och vilja springa iväg och gömma mig.
Men jag ska klara mina fobier, jag vill ju till Indien och vara frisk hela resan.
Jag ska klara de.Ja ska klara de.Ja ska klara de.
 
Senaste jag tog en spruta, var nog 2 år sen innan ja skulle till Sunny Beach
och då svimmade jag.
buääääää de är sååå läskigt :'(




Om jag nu överlever det, ska the familja luncha på Tiger tror jag de va?
massaa gooootiiiss mat.
Sen blir de bio, de ska bli mysss. Alltid roligt med familjen jue <3



några ynka dagar kvar på jullovet, de gör mig illamående.
Men jag tror jag ska göra upp en plan för de närmsta sex månaderna,

*Fixa gymkort och börja på mina efterlängtade pass, Spinning&Bodypump <333 ja mår seriöst bäst av de.
*Använda de nya gångstavarna och ut och gå mycke me Jenniis på kvällarna.
*Klara av skolan bra, och försöka få minst vg i varje ämne.( Matte B är ett undantag)
*Ta de himla körkortet
*Fixa klänning till Balen i Indien
*Bli mer sparsam
*Skämma bort Markus
*Vara mer ute på Visingsö




Jag tror det kan funka:)






Love<3

(Jag längtar redan ihjäl mig efter dig Markus)

Och håret blev as bra, nyklippt,lugg,BLOND, och flufffff!



Kommentarer
Postat av: Macke Älsklingen

Snuttttiiiiiis Saknar dig jueeeeeeeee. Går fan inte en sekund utan att jag tänker på dig. Du dyker upp hela tidne i mina tankar.
Jullovet var bäääääääääääst. Min bästa nyår jag har haft. Hur skön som helst =) Trots ingen ville ha in mig o Markus på någon fest :D hahahaha

Tuttinutt. D e JAG som ska skämma bort DIG DIG DIG. Du kan ägna din tid åt de andra sakerna istället. Vi ska ju båda ta körkort, och båda ska bli vältränade. hihihih Vi får sporra varandra båda 2 på de punkterna =)

Älskar dig snuttitutt!!!! kysssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

2008-01-02 @ 23:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback