Vecko Rapport!

Haaallooojsan allihopa!

Va ett bra tag sen jag bloggade nu, men jag har faktiskt en anledning.
Va i Åre från Lördag natt-Torsdag kväll,  drog till Markus på fredagen och kom hem idag!
Men jag tänkte sammanfatta de lite kort,


Åre!
Jag ska vara ärlig, de sög..... från början till slut,
Ingen var roligt, förutom att åka Skidor (utför såklart) en hel dag. De va underbart
att åka lift långt upp i backen och kört fort som fan neråt=)
Allt annat var tråkigt, jobbigt och jag vill inte ens nämna allt som hände i min blogg för det är inte ens värt det!
De skönsaste på resan var när det var ca en kvart kvar till Jönköping på torsdagen.
jag hade tråkigt, ni hajjar vinknen va?






Men Markus <333, helgen var toppen!
de har nu gått 5 månader<3 och jag Älskar dig bara mer och mer! Du är fantasisk!
Fredagen var vi i Markaryd, va och badade med markus bror och hans familj=)
hurkulsomhelst!
tävling i rutchelkanan som jag tyävrr förlorade, sen drog vi hem till Markus bror och åt mat och spelade
spel med Martin&Mia.
vi vann:D haha,


Lördagen,
markus har länge gått och pratat om en överrsaskning till mig, och jag har vart så himla nyfiken(A)
men han lyckades verkligen total lura mig, när vi åkte iväg på lördagen, och till slut
hamnade vi vid en ishall!
Vi åkte skridskor:D:D, så himla mysigt&kul, duärbästbästbäst.







Helgen va sjukt jälva toppen, och jag älskar dig Markus mer och mer för varje dag som går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback