What a feeling

Tjooallaaahopp!!

Skolan började igår, med blandade känslor som alltid! Hur kul som helst att få träffa alla igen:)
Vi hade mycket att prata om så de va toppen, Och Donniissss<3 är tillbaka och de är de absolut bästa!
På en dag blir de sånn skillnad, och vi hade jäkligt mycke att prata.
Tog en fika med Donna&Rania på håltimman inne på wasas och berättade om min fina julklapp från älsklingen bland annat;)
kul kul hade vi!

Sen tillbaka till verkligheten, en hel del prov inplannderade! Har ett på fredag, sen är de Historia och Svenska prov innan sportlovet. palla:(
och fittkärringen till mentor är ju drygare än drygast. de är seriöst fel på henne?
Hon tror vi orkar hur jävla mycke som helst? Som med Åre resan, åh fitt guidning.
Jag vill inte ens åka till åre längre!!!!paaalllaaaaaaa, men nästa torsdag blir bra.





Träning?!?
Japps, den fungerar bra! Igår var jag&Jenniiiss och simmade inne på Rosenlundsbadet. 60 minuters bröstsim nonstop, grymma är vi:)
Sen badade vi bubbel med massa äckliga och håriga gubbar, så det blev inte långvarigt.
Vi drog istället vidare mot bastun och möts av 2 håriga nakna tjejer haha.ewewew, man kan ju faktiskt ha handduk lite över sig :P
Och idag började vi vår powerwalking med Stavar. Kan rekommerndera de, underbart!
Man går fort och man blir svettig, precis som det ska vara:D




Tänkte bli lite känslosam nu!
 Markus Markus Markus, svävar runt i mina tankar hela tide
bejby jag saknar dig så! Du är Underbar på alla sätt och vis o
att förlora dig skulle rubba min värld. JAG ÄLSKAR DIG!

                                              


I'll be there to comfort you
To build my world of dreams around you
I'm so glad that I found you
I'll be there
with a love so strong
I'll be your strength, I'll keep holdin' on,

If you should ever find someone new
I know she'd better be good to you
'Cause if she doesn't
Then I'll be there


bara för att jag lyssnar sönder denna låten med totally älskar den och förknippar  den Med älskade<3.
åhhh jag hoppas att alla människor, (kanske inte alla) men många ska få chansen att känna de jag gör för dig<3
Du är utan tvekan det bästa som hänt mig!







Back to reality,
religionen gör på riktigt nu.

/ pusssssssssssssssssssssssssssssssssssss


Kommentarer
Postat av: Macke Älsklingen

awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww bejbiiiiiiiiiiiiiiiiii Du e så udnerbart söööööööööt och udnerbar på alla sätt och vis. Du har verkligen gjort min tillvaro till det allra bästa. Är så överlycklig att jag träffade dig den där natten och tänker ofta på det, hur vi träffades och hur perfekt allting blivit. Hur perfekt DU är.

hahaha skvallerbytttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Snart vet ju alla vad jag köpte i julklap till dig. Bejbi snutttttttt =) Hoppas du även sa att du ÖNSKADE DIG DET!!! =))))))

2008-01-09 @ 20:22:37
Postat av: Macke Älsklingen

fan va mysko. jag skrev mer i det inlägget men det kom inte med??? :S:S:S

bejbi snutt. Älskar dig över allt annat!

2008-01-09 @ 20:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback