Whatever

Hejj Hallåå igen!

Förlåt om jag är tjatig med typ tre inte innehållsrika blogginlägg.
Är jue hemma på ön, och bara tar de lungt och sysselsätter mig inte med något särskilt,
mest pratar med mamma & pappa och är ute och går.
Det blir en himla massa tid till att tänka då.

Vad tänker jag på då?
Jo att jag kunde gått ut på krogen idag tillsammans me Fia och träffat Donna.
Eller att jag skulle fått ett ryck och åkt till min älskade i Båstad.
Kanske att jag skulle ut och gå en timma till för dagen?
Att jag insett vuxen världen, de här med pengar och sånt ni vet, Betalade in pengar till körskolan, Pengar till Balen, och pengar till mina framkallade fototn.

Nu är jag 7000:- fattigare efter det.

Sånt är livet.
Så vad ska jag roa mig med i helgen?
Tänka ännu mera? gå ut och gå ännu mera? prata ännu mera med familjen?


Jag älskar att vara hemma, och komma hem till lugnet och ha en mamma och pappa som ser efter en och lagar mat till en, kollar på film med en,
det är verkligen de bästa.




Men för tillfället är jag uttråkad?
varförvarförvarför?
 
Har knappt fått höra min pojkväns röst på hela dagen, ynka 2 minuter skulle de vara isf.









buäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää,
får roa mig med religonen imon typ.


pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback