En Petters bekännelser

  • Jag tycker Blondinbella är snyggare än Kenza
  • Jag hade fjortisfylla igår, det som skulle bli monopol spårade ur
  • Jag snusade löst första gången igår
  • Jag tycker tjejer är på toppen av sin attraktivitet i 16 års åldern
  • Jag tycker Visingsö är bästa stället på jorden
  • Det var Philipp & Markus som lärde mig konsten av onani i kumlabybadets bastu när jag gick i 4:an
  • Jag har blivit utslängd från Piri Piri, (öas förra "krog")
  • När jag var 16 söp jag 5 konfirmandtjejer under bordet
  • Jag var riktigt onykter en gång när jag jobbade som vaktmästare i Kumlaby Kyrka under ett bröllop
  • Oskulden förlorades självklart på ÖA


 



Foto: Petter & Kajsa


Kommentarer
Postat av: jennissssss

HAHA fett nice ;);)

2008-07-11 @ 14:09:22
URL: http://jennissss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback