JÄVLA KÄRRING

jaaa rubriken säger rätt mycke.

Fy fan. ja ska berätta histrorien kort åh gott.

Inne på turistbyrån.
En kvinna i 45 års åldern kommer in till mig och vill byta deras cyklar mot tandem.
Vi hyr inte ut tandem utan vanliga.
De hade hyrt 2 vanliga cyklar men sedan upptäckt att man kunde hyra tandem.
Hon kommer in till mig och säger att hon vill byta cyklarna.
Ja säger att hon ska gå bort till dom som hyr ut dom och kollar om de har några.

5 min senare

Hon kommer tillbaka.
De hade tandem så vi hyrde det och nu vill ja ha mina pengar tillbaka
Ja går in till min chef Kristina och frågar om de går bra att göra så
Kristina säger nej, man får ju faktiskt kolla upp vad man vill ha innan.
ja går ut till kvinnan och säger att de inte går att få tillbaka pengarna

Kvinnan BLIR HELT JÄVLA PSYKOA
står och skriker på mig att jag lovat hennes pengar
att ja står och ljuger för henne
ja säger då att det måste blivit ett missförstånd
KVINNAN SKRIKER DÅ IGEN,
de är inget jävla missförstånd, du har lovat mig mina pengar

Kristina får komma ut, och gör ett undanstagsfall och hon får tillbaka sina pengar.

Kunden har alltid rätt, åt helevete med det.





ja önskar den här kvinnan all olycka i livet!
Visst man kanske inte ska bryr sig, men i detta fall gör jag det.
Ja menar, att stå och skrika?
så jävla pinsamm äcklig människa. fyfan för henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback